Usein kysytyt kysymykset

Kuinka teen tilauksen?

Julkisen- ja tukkupuolen tilausta varten tarvitset tunnukset, jotka saat tilattua lomakkeella täältä, tai asiakaspalvelustamme +358 (0)3 380 5300. Kuluttaja-asiakkaana et tarvitse erillisiä tunnuksia.

Ostamani tuote on rikki tai tuotepaketti on puutteellinen, mitä teen?

Ilmoita asiasta Asiakaspalaute-linkin kautta täyttämällä ja lähettämällä palautelomake. Voit myös liittää palautteeseen kuvan.

Voit myös ottaa yhteyttä suoraan Tevellan asiakaspalveluun +358 (0)3 380 5300

Toimitettu tuote on viallinen ja olen ilmoittanut siitä täyttämällä Asiakaspalaute-lomakkeen. Miten palautan tuotteen?

Käsiteltyämme asiakaspalautteen ilmoitamme käytössämme olevan Postin asiakaspalautussopimuksen numeron. Ennen asiakaspalautteen käsittelyä tuotetta ei voi palauttaa.

Jos tuote on rikki, joudunko kustantamaan palautuspostimaksun?

Ette joudu, meillä on käytössä Postin asiakaspalautus, joka on asiakkaalle maksuton.

Voinko lisätä tuotteita tilaukseeni?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla asiakaspalvelu@tevella.fi tai soita 03-380 5300. Voit myös tehdä uuden tilauksen verkkokaupassa ja ilmoittaa lisätieto-kentässä edellisen tilauksesi tilausnumero ja pyytää yhdistämään tekemäsi tilaukset.

Haluan noutaa tuotteet Tevellan Tampereen toimipisteestä, kuinka toimin.

Ennakkoon tilatut tuotteet voi myös halutessaan noutaa Tevellan Tampereen toimipisteestä ma-pe klo klo 8-16 etukäteen sovittuna aikana. Tämä koskee julkisia hankintoja sekä jälleenmyyjiä. Kuluttajatilaukset toimitetaan postitse eikä niissä ole noutomahdollisuutta.

Mikäli haluat noutaa tilauksesi suoraan Tevellan toimipisteestä toimi näin.

Lähetä tilauksesi osoitteeseen asiakaspalvelu@tevella.fi ja ilmoita toivomasi noutopäivä. Varaamme tuotteiden keräilyyn n. 2-3 arkipäivää. Tilauksen noutopäivä vahvistetaan aina asiakaspalvelustamme.

Voit myös soittaa asiakaspalveluumme 03-380 5300 ja keskustella tilauksestasi. Asiakaspalvelumme vahvistaa sinulle tilauksesi noutopäivän.

Tämän jälkeen olet tervetullut noutamaan tilauksesi sovittuna päivänä Sarankulmasta, Pihkanokankatu 6, 33900 Tampere.

En saanut tuotteen mukana suomenkielisiä ohjeita.

Mikäli tuotteen mukana ei tule suomenkielisiä ohjeita, voi kuluttajatuotteiden ohjeita käydä lataamassa meidän verkkokaupan sivuiltamme. Ohje löytyy kaupasta sivulta Palvelut > Tuotteiden ohjeet. Jos ohjetta ei kyseisistä paikoista löydy, ottakaa yhteyttä Tevellaan.

Kuinka kauan kestää saada tuotetta, jota ei ole varastossanne?

Normaaleissa varastotuotteissa arvioitu saapumisaika varastoon on yleensä noin 2-5 viikkoa (vaihtelee eri valmistajien kesken).